ERASMUS PERSONEL HAREKETLİLİĞİ NİHAİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI

23 Ocak 2024 Salı

Değerli Personelimiz,
2022-1-TR01-KA131-HED-000052945 ve 2023-1-TR01-KA131-HED-000117737 numaralı Erasmus Personel Hareketliliği için belirtilen itiraz süresi içinde itiraz gelmemiş olup Ön Değerlendirme Sonuçları Nihai Sonuçlar olarak kabul edilmiştir. Asil olarak hak kazanan personelimizin hazırlaması gereken evraklar aşağıda belirtilmiştir. 

Bu evrakları tam olarak hazırlayarak eksiksiz şekilde hareketlilik tarihinizden en az 20 gün önce ofise teslim etmeniz gerekmektedir. Ofis iş yoğunluğu sebebiyle sözleşmenizin yapılması ve hibenizin hesabınıza aktarılması zaman alabilmektedir, herhangi bir aksaklık yaşamamak için işlemlerinizi erasmus@giresun.edu.tr üzerinden randevu alarak ve bireysel olarak takip ediniz.

Aşağıdaki başlıkları inceleyip, sorunuz olduğunda erasmus@giresun.edu.tr adresine e-posta iletebilirsiniz.

Hareketliliğiniz ile ilgili olarak hazırlamanız gereken evraklar;

Hareketlilik Öncesinde:
1. Davetiye (imzalı ve mühürlü olmalıdır)
2. Mobility agreement (Teaching ya da Training- hareketlilik türünüze göre). İlk ilandan bulabilirsiniz ve içeriği doldurulmalı, hareketlilik kapsamında hangi gün hangi aktivitelerin yapılacağı yazılmış olmalı ve bütün imzalar tam olmalıdır. (En alttaki imza bölümünde The sending institution/enterprise Name of the responsible person: Prof. Dr. Elif Neyran SOYLU olarak yazılmalıdır.)
3. Fakülte/Yüksekokul Yönetim Kurulu Kararı, Görevlendirmeniz için. (Bağlı olduğunuz birime dilekçe ile başvurmanız gereklidir.)
4. Görevlendirme (Erasmusa seçildiğinize dair dilekçe ile bağlı bulunduğunuz birime başvurunuz, dilekçeye davetiyenizi ve seçildiğinize dair UBYS üzerinden size yazılan yazıyı ek yapınız.Yolluk ve Yevmiye kısmına "Erasmus Koordinatörlüğünün .....başvuru yaptığınız proje numarası... numaralı projesi" yazılabilir.- UBYS üzerinden yazılarınız 23-24 Ocak 2023 tarihleri arasında yazılacaktır.)
5. Euro Hesabı (Ziraat Bankası olmalıdır)
6. Pasaport fotokopisi
7. Hibe dilekçesi için tıklayınız
8. Sigorta Poliçesi: hak kazanan personelimizin yurtdışında bulunacakları hareketlilik süresini kapsayan sağlık, sorumluluk ve kaza sigortasını kapsayan sigorta koruması yaptırmaları gerekmektedir. Poliçe yaptırmayan personelimizle hibe sözleşmesi yapılamayacağından sözleşme yapılmadan önce sigorta yaptırmak zorunludur.
9. Yukarıda bahsedilen belgeleri tamamladığınızda, Hibe Sözleşmesi yapılacaktır. (Sözleşme Erasmus Ofisinde doldurulacaktır. Bunun için e-posta üzerinden randevu almanız gerekmektedir, randevusuz işlem yapılamayacaktır.)

Hibe İşlemleri için:
Hibe sözleşmesi yapıldıktan sonra yukarıda yazılan 1,4,6 ve 7 numaralı evraklar taratılarak tek PDF halinde ayrıca erasmus@giresun.edu.tr adresine kazanan personel tarafından iletilmelidir.


Hareketlilik Sonrasında:
  1. Katılım Belgesi (karşı kurumdan alınacaktır, orda olduğunuz tarihleri göstermelidir, ıslak imzalı ve mühürlü olmalıdır.)
  2. Pasaport (giriş-çıkış mühürlerini görebilmemiz için)
  3. Uçuş bilgileriniz (Boarding Pass'ler ve faturanızı ofise teslim etmeniz gerekmektedir)
  4. Nihai Rapor (Dönüşte e-mail adresinize gelen uzantıdan online olarak doldurulacak ve çıktısı alınarak ofise verilecektir.)

Personel ders verme hareketliliği için en az 8 saat ders verilmesi gereklidir. 8 saat altı faaliyet için geçersiz sayılacağından hibeniz iptal olabilir. Katılım belgesinde 8 saat ders verildiği yazmalıdır.
Personel Eğitim alma hareketliliği gün bazında değerlendirildiği için 2 gün boyunca yapacağınız aktiviteleri gün gün (ayrı ayrı) yazmanız gerekmektedir.

Hareketliliğe hak kazanan personelin Erasmus+ hareketliliği için THY indirim kodu talep etme hakkı bulunmaktadır. Kodu oluşturmak ve nasıl yararlanacağınızı öğrenmek için bağlantıyı tıklayarak kılavuzu okuyunuz. THY İndirim Kılavuzu için tıklayınız.

Evrakların belirtilen sürede ofise teslim edilememesi durumunda, hibe sözleşmesinin yapılamaması ve hibenizin hareketlilik öncesi hesabınıza aktarılamamasından Ofisimiz sorumlu değildir.