HİBE ÖDEMESİ- Öğrenci Dönüş Hibe Ödeme İşlemleri ve Gerekli Evraklar

14 Ocak 2022 Cuma

Değerli Öğrencilerimiz,
Öğrenci hareketliliğinizi tamamladığınızda kalan hibenizin  ödenmesiyle ilgili olarak aşağıdaki duyuruyu dikkatle okuyunuz.
 
 
Kalan ödemenizle ilgili iş akışı şu şekildedir:
  1. Ödeme işleminizin başlatılması için, evraklarınızı hareketlilik bitiş tarihinden itibaren 15 gün içinde teslim etmeniz gerekmektedir. Katılım belgesi, Nihai rapor... vs işlemlerinizi bitirmiş olmalısınız.
  2. Katılım belgenizde yazan tarihlere göre kesin hareketlilik süreniz tekrar hesaplanır ve kalan %30 luk hibeniz için işlem başlatılır.
  3. Gerekli evraklar Koordinatörlüğümüzce hazırlanarak, yetkili kişilerden imzalar alındıktan sonra,  Üniversitemiz Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına gönderilir.
  4. SGDB evraklarınızı kontrol ederek gerekli işlemleri yapar ve ödeme emrini ilgili bankaya iletir.
  5. Hibeniz bütün belgeleri teslim ettiğiniz tarihten itibaren en fazla 20 iş  günü içinde dilekçede bildirdiğiniz hesabınıza aktarılır.
 
Kalan hibe ödemesi ile ilgili olarak aşağıdaki evrakları e-posta ile erasmusplus@giresun.edu.tr adresine iletmeniz yeterlidir.
 
Teslim edilecek belgeler:
  1. Katılım Belgesi
  2. Pasaport Fotokopisi (Fotoğraflı sayfa ve giriş-çıkış mühürlü sayfalar)
  3. Dilekçe için tıklayınız (Ekli dilekçe formatını kullanınız)