Gelen Öğrenciler

Başvuru ve Belgeler Prosedürü

Giresun Üniversitesinde eğitim görmeyi arzu eden öğrenciler Erasmus programı çerçevesinde başvurularını yapabilirler.

Başvuru tarihleri;
İlk dönem (Güz Dönemi) veya tüm akademik yıl (Güz+Bahar Dönemi) için;
15 Mart-15 Haziran,

İkinci dönem (Bahar Dönemi) için;
15 Eylül – 15 Aralık,

Üniversitemize gelecek olan öğrencinin Üniversitesi kazanan adaylara ilişkin; isim, fakülte, öğrenim kademesi (lisans, yüksek lisans), hareketliliğin süresi (ilk dönem, ikinci dönem veya tüm akademik yıl) ve her öğrencinin posta adresi gibi bilgileri erasmus@giresun.edu.tr e-posta adresine mail olarak ya da +90 454 310 11 24 nolu telefonuna fax olarak göndermelidir.

Daha sonra her öğrenci hem fiziki posta hem e-posta yada fax ile aşağıdaki formları doldurup göndermelidir.
Application form
Learning Agreement

Öğrenme anlaşmasını doldurmak için, her öğrenci öğretim planları için web sitemizden (www.giresun.edu.tr) arama yapabilir. Eğer ilgilendiği dersleri internette bulamazsa erasmus@giresun.edu.tr e-posta yollayabilir.